Dag 17 - Rustige dag

26 juli 2016 - Angkor Wat, Cambodja

Een relax dag vandaag in ons geweldige resort. We worden wakker met een stortbui en het wordt pas na het ontbijt droog. Rond lunchtijd gaan we naar het centrum en eten in de beroemde Pub Street: alleen maar bars en restaurants voor toeristen. We lopen een rondje door het centrum en Mats en ik nemen een voetmassage. Dat is dan weer wel spotgoedkoop: 2,50 dollar voor een uur. Het ziet er netjes uit, maar je krijgt wel de handdoek van je voorganger en die na jou ook weer. Voetvissen zijn hier ook populair. 3 dollar en dan mag je zo lang je wilt.

We gaan weer terug naar ons resort, lezen, zwemmen en gaan voor het diner weer naar het centrum. We eten in een Frans restaurant. Ik neem daarna een pedicure, maar dat blijkt alleen maar nagels knippen en lakken te zijn. Dat is in een half uur gepiept en kost 6 dollar. Dan was een voetmassage lekkerder geweest... Pepijn en Mats gaan ondertussen weer poolen en ik ga na de nagelbehandeling daar ook naar toe. Morgen hele reisdag naar Koh Chang in Thailand.