Dag 21 - Reisdag naar Bangkok

30 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Als we wakker worden schijnt voor het eerst de zon op Koh Chang. Alles ziet er meteen minder troosteloos uit. We worden om 11 uur opgehaald dus gaan eerst naar t strand. We doen er de hele dag over om in Bangkok te komen. We moeten 1,5 uur op de veerboot wachten (als ze ons dan later opgehaald hadden, hadden we nog langer van het strand kunnen genieten). Als we van de veerboot stappen worden we bijeen gedreven in een open vrachtwagen en blijkt onze afgesproken minibus een touringcar te zijn geworden. Zonder reden vertrekt de bus pas om twee uur uit de veerhaven waardoor we pas na zeven uur in Bangkok zijn. En dan ook nog op het vliegveld ipv bij ons afgesproken hotel. Het is nog een half uur met de trein en een half uur met een tuktuk voor we tegen negen uur in ons hotel aankomen.

Ons hotel is geweldig! De kamer is zo mogelijk nig groter dan in Koh Chang. We zitten aan de rivier op de 29e verdieping met prachtig uitzicht met alle lampjes. We eten op t terras aan de rivier met live muziek. Heerlijk bijkomen van een lange reisdag!