Dag 22 - Heerlijke dag in Bangkok

31 juli 2016 - Bangkok, Thailand

We ontbijten in ons hotel en gaan meteen daarna van het prachtige zwembad genieten. Zo bijzonder dat je in zo'n grote stad aan de rivier zo'n plek hebt!

We blijven tot een uur of 1 aan het zwembad en nemen dan de boot naar de laatste halte. Je merkt op de rivier niets van de drukte en chaos in de stad zelf, alleen maar mooi. Je moet wel snel de boot op en af, anders is hij alweer weg.

De eindhalte is nog steeds midden in het centrum, vlakbij Kao San Road. We wandelen naar een fort, allemaal toeristische winkeltjes hier en guesthouses. We komen toevallig een gezin van hdm tegen, Mats en hun zoon herkennen elkaar natuurlijk. We lunchen in deze wijk en nemen de boot terug naar de Wat Arun. De locatie is schitterend en de gebouwen rondom de tempel ook. De tempel staat in de steigers en is ondanks dat nog steeds erg mooi met porseleinen bekleding. De zon schijnt  en het is erg heet.

We pakken de boot terug naar ons hotel en gaan nog een paar uur aan en in het zwembad liggen. Het is best druk in dit hotel. Lekker relaxed op deze mooie plek.

We dineren weer aan de rivier met speciaal zondagbuffet. Ontzettend lekker eten voor Nederlandse prijzen maar dan heel luxe met krab en oesters en Hawaïaanse vis en Australische tenderloin biefstuk. Live muziek, goede service, erg gezellig!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade