Dag 10 - Ziplinen

19 juli 2016 - Chiang Mai, Thailand

We worden om 9 uur opgehaald bij onze b&b en in een klein uur rijden we de heuvels in richting het noordwesten. We krijgen bij aankomst tuigjes aan en worden met een open truck naar het beginpunt van de route gereden. Met een groep van elf hebben we drie begeleiders die je steeds vast maken, je mag niets zelf doenen het voelt heel veilig. Ze zijn vrolijk en grappig. Het is wel warm en heel gaaf om te doen. Tussen bomen door, over rijstvelden heen, prachtige omgeving en lange stukken abseilen. Met een bamboestok kun je remmen. Na anderhalf uur ziplinen in een hoog tempo zijn we weer bij het begin. Hier krijgen we lunch in buffetvorm en we worden met dezelfde mensen terug gebracht naar Chiang Mai. -  zie de video -

We brengen de rest van de middag in en aan het zwembad door. We drinken wat aan de rivier in onze straat, nemen een tuktuk naar het centrum en eten daar tijdens een enorme stortbui. We gaan weer in een sportcafé poolen en nemen een tuktuk terug.